dinsdag 14 januari 2014

Van die producten waarvan je denkt....

Hey,

Soms heb je van die producten waarvan je denkt: "Zal ik ze reviewen?" Deze producten komen dan vaak uit het buitenland of uit een oude LE. Maar je bent er zo blij mee en wil ze graag laten zien. Maar hebben jullie wel behoefte aan producten waar je niet of nauwelijks aan kan komen? Soms heb ik ook producten waar voor mijn idee al genoeg bloggers over schrijven. Hebben jullie dan nog wel interesse in mijn mening over het product? Vandaag laat ik jullie producten zien waarover ik twijfel en ik wil graag jullie mening horen over of jullie een review ergens van willen of niet?!

Essence Pure Skin Toner uit Duitsland
3 Essence producten uit de oude Beauty Beats trend edition.
4 lakjes uit de oude Essence Metal Glam trend edition
Een aantal p2 producten alleen verkrijgbaar in Duitsland!
Lipbalm uit de Essence Ice Baby trend edition. Alleen verkrijgbaar in Duitsland!
Essence LE Superheroes. Op dit moment verkrijgbaar maar al veel geswatcht!
NYC Skin Matching Luminizer. Ik weet niet of jullie dit interessant vinden?!
E.L.F producten. Hieraan is lastig te komen.
Mascara. Euhmmm is dit nog wel 'verassend?!'
Wenkbrauwpotlood gebruiken veel mensen volgens mij niet meer?!


Laat aub hieronder achter van welke producten jij graag een review ziet! Dan kan ik die maken en online zetten!

Alvast heel erg bedankt voor je hulp!

X Lieke



4 opmerkingen:

  1. Mij lijken ze allemaal wel leuk! Misschien kan je dat van p2 doen? Dat lijt me wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, swatches zijn altijd leuk, en er zijn altijd wel vergelijkbare producten te vinden toch? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Over de oude Essence beauty producten? X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd naar die ice ice baby van Essence :-)

    BeantwoordenVerwijderen