dinsdag 14 januari 2014

Maybelline Babylips

De Maybelline Baby Lips zijn een grote hipe in Azie en Amerika. In Nederland schijnen ze vanaf augustus al te koop te zijn maar eerlijk te bekennen heb ik ze nogsteeds nergens gevonden?! Als iemand weet waar ik ze kan krijgen of toevallig op dit moment ergens met korting laat het hier beneden dan even weten!
Bron: www.beautyscene.nl

Dit zijn de kleuren/geuren. Van links naar rechts: Hydrate, Mint Fres,Intense Care, Cherry Me en Pink Punch. 
Ik heb in Duitsland de oranje/rode Cherry Me waarvan ik groot fan ben. Ik gebruik het elke dag en het liefst zou ik het in elke zak die ik heb duwen, en natuurlijk alle varianten! Maar vandaag review ik voor jullie de rode Cherry Me.

Maybelline Baby Lips Cherry Me:

De verpakking ziet er ontzettend leuk uit! Lekker simpel maar o zo ontzettend leuk! Ik ben al dan van de verpakking. Maar de binnenkant oftewel het product is minstens zo belangrijk!
Hij is heel mooi rood! Ik ben ontzettend benieuwd of hij naast een goede verzorging ook een mooie kleur achterlaat! 
Hij verzorgt je lippen heel goed en laat een subtiele rood kleurtje achter met een prachtige shine!

Ik kocht deze Babylips in Duitsland voor €2,95. In Nederland kosten ze €3,49 per stuk. Heb jij al Baby Lips en waar heb jij ze gekocht?

X Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten