zondag 8 december 2013

Review Primark kwasten en tools!


Hoi allemaal, het is bijna een maand geleden dat ik mijn laatste berichtje heb gepost. Ik ben even een maandje ertussenuit gegaan om me eventjes op andere dingen te storten, maar het begint toch weer te kriebelen om toch weer verder te gaan! Dus bij deze beloof ik jullie dat de komende 5 dagen inclusief vandaag er elke dag een artikel online komt! Op 19 november ging de Primark ik Eindhoven open! Ik ben op 22 november met 2 vriendinnen na school met de trein naar Eindhoven gegaan. Eenmaal aangekomen bij de Primark, zagen we de mega lange rij voor de ingang! Ik snapte best dat niet iedereen in een jeer naar binnen kon maar deze rij was echt niet normaal. We stonden een stukje voor de rij te bedenken of we toch niet beter Eindhoven zelf in konden gaan, maar voor we het wisten stonden we in de rij! In ons hoofd houdende dat het nog wel een uren kon gaan duren stonden we daar in de rij, zonder telefoonverbinding! (Ja let daar op, je hebt er geen telefoonverbinding!) Maar tot onze verbazing waren we binnen 10minuten binnen, hiephiephoera! Uiteindelijk heb ik voor €72 een mooie zak vol mee naar huis genomen. Ik hoor mensen altijd over de Primark makeup , de een vind het geweldig de ander verschrikkelijk. Ik was zoooooo nieuwschierig geworden naar de kwasten en de tools dat ik besloot een blush kwast, een concealer/blend kwast en een wimperkruller te kopen, en die ga ik vandaag voor jullie reviewen!
Ik begin met de blush-kwast! Dit is hem, hij heeft witte haren die in roze verf zijn"gedip-diyed." Ik vind het uiterlijk best mooi, basic maar mooi. Ook is hij heerlijk zacht en de haartjes zijn niet al te stug. Wat echter wel een nadeel is, is dat de haartjes dus aan de bovenkant roze zijn, en aangezien mijn blush ook altijd ongeveer dezelfde kleur heeft zie je niet hoeveel je op je kwast hebt. Dit is ook meteen de reden dat ik hem niet als blush maar als powder kwast gebruik. Hiervoor werkt hij perfect!
Deze kwast is voor €2 te koop bij de Primark.
Dan deze concealer/eyeshadow kwast. Deze heeft roze haartjes en is aan beide kanten vrij stug. Hij heeft een iets grotere en bredere kwast en een fijne en kleine kwast. Persoonlijk ben ik er nog niet achter welke kant nu waarvoor is maar ik gebruik de grote kant als concealer kwast en de kleine als blendingkwast! Om ook maar meteen eerlijk te zijn, ik zou met deze stugheid dus echt geen een oogschaduw mooi aan kunnen brengen, maar om kleuren mooi in elkaar over te laten gaan en dus te blenden vind ik deze kwast wel geschikt en ook de concealer kwast is echt een aanrader!
Deze kwast is voor €1.50 bij de Primark te koop.
Als laatste een tool die veel meiden eng vinden om te gebruiken, een wimperkruller! Meiden, het is echt niet eng om een wimperkruller te gebruiken, het lukt in het begin misschien niet meteen maar oefening baart kunst! Ik merk het verschil echt, dit kan ook komen omdat ik zelf lange wimpers heb, maar ik vind het echt een fijne tool! Voorheen had ik er een van de Action die ik na gebruik van deze echt verschrikkelijk vind! 2 pluspunten van die van de Primark zijn: dat deze edn veer heeft waardoor hij heel gebruiksvriendelijk is. En er zaten 2 reserve rubbertjes bij, zodat je als je oude aan vervanging toe is het rubbertje kan vervangen. Verder heb ik over deze wimperkruller niet zoveel te vertellen ik vind hem gewoon heel fijn!
Deze wimperkruller is voor ongeveer €2 te koop bij de Primark.

Ik hoop dat jullie dit weer een leuk artikeltje vonden!
Wat vind jij van de Primark make-up?

Xx Lieke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten