dinsdag 21 januari 2014

Shoplog

Ik ben weer in de stad geweest en heb wat spullen gekocht! Kijken jullie mee?
Als eerste ging ik naar de Etos om bij het Miss Sporty schap te kijken! 
Ik kocht deze oogschaduw ik had er mooie swatches en goede reviews van gezien!
Kleur 109 Star Prijs: €1,99.
Ook kocht ik deze mooie blush Ohh Blushes again!
Kleur: 10 Russian Doll Prijs: €2,99.
Dan ging ik bij de Prijsmepper langs. 
Daar kocht ik deze fake Beautyblender van Spirit ofzoiets. Prijs: €1,50.
En deze Essence Stay With Me longlasting lipgloss
Dit is de kleur: 03 Candy Bar. Prijs: €1.
Dan ging ik langs bij de Hema. Daar kocht ik 3 dingetjes.
Deze 4 kleurige set markers. Met de kleuren: roze, geel, groen en oranje. Prijs: €0,95.
Deze Hema BB cream waar ik echt bij zweer!
Kleur: 01. Prijs: €4.
Ook kocht ik bij de Hema deze lipbalm stick. Nog nooit van gehoord maar ik was benieuwd!
Kleur: 7. Prijs: €2,50.
Bij de Big Bazar kocht ik 1 ding.
De Maybelline Color Tattoo.
Kleur: 70 Metallic Pomegranate. Prijs: €2,95.
En bij de Kruidvat kocht ik dit nog allemaal!
De Essence LE Superheroes gel nail polisch remover. Kleur: 01 Fantastic Girl. Prijs: €2.
Essence I❤️ Stage eyeshadow base prijs:€2,59.
Essence Gel Tint. Een tint voor je lippen in gel vorm:-))
Kleur: 03. Prijs: €1.
Essence Kiss Care Love lipbalm. Kleur: 04 Caribean Sunrise. Prijs: €0,70.
Essence Stay With Me longlasting lipgloss. Kleur: 12 Material Girl. Prijs: €1.
Essence xxxl shine lipgloss. Kleur: 19 nude candy. Prijs: €0,90.
Catrice LE Celtica. Kleur: C01. Prijs: €2,89.
Essence Colour&Go. Kleur:161 Ciau Oliviero. Prijs: €0,80.


Poehh zo dat was alles veel he? Wel de laatste voor voorlopig want nu gaan we sparen:-)) Wil je alles graag in video vorm zien? http://m.youtube.com/watch?v=YDrjuwGlo0U&feature=c4-feed-u

Laat hieronder achter waarvan je graag een swatch of review ziet!

Xx Lieke

2 opmerkingen: