zaterdag 18 januari 2014

Opgemaakt#1

Hey allemaal,
Na lange tijd lege potjes bewaren en rare blikken van mijn moeder krijgen waarom ik dat wel niet deed, heb ik vandaag voor jullie mijn eerste opgemaakt artikel:-)) 
Ik heb wat producten opgemaakt die ik jullie laat zien ook zal ik erbij vertellen wat ik opnieuw zou kopen en wat niet!
Gezichtsreinigings doekjes van de Big Bazar. Deze gebruik ik altijd om swatches te verwijderen. Deze van Big Bazar kosten €1 en verwijderen goed!
Conclusie: ik zou deze doekjes opnieuw kopen!
Ondanks dat ik 's avonds mijn make-up er goed afhaal heb ik 's morgens vaak een zwart randje van de overgebleven mascara onder mijn oog. Hiervoor gebruik ik graag een klein doekje zoals deze reinigingspads van het Kruidvat!
Conclusie: ik zou deze pads opnieuw kopen!
Deze So Me BB Cream kocht ik bij de Action. Hij is heel vettig en dekt slecht. Daarom gebruik ik hem op het moment dat ik een droge huid heb.
Conclusie: als creme zou ik hem opnieuw kopen maar niet als BB Cream vanwege zijn slechte dekking!
Max Pressed Powder is heel fijn! Hij mattifeert je gezicht op een natuurlijke manier! En hij is heel budgetproof!
Conclusie: haha euhmm deze heb ik al 3x opnieuw gekocht deze liggen allemaal als backup in mijn la:-)

Hema BB cream. Deze is zo ontzettend fijn! Hij dekt genoeg en de kleur is perfect!
Conclusie: ik zou deze BB cream graag opnieuw kopen maar helaas kwam hij uit de kerstcollectie!

Tja wat moet ik hierover zeggen? Hij doet wat een dagcreme moet doen!
Conclusie: ik zou hem niet opnieuw kopen. Niet vanwege de kwaliteit maar meer de prijs die ik te duur vind voor een dagcreme!

Wat vonden jullie van mijn eerste opgemaakt?

X Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten