zaterdag 28 december 2013

Winactie hoesjesfreak.nl

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een winactie voor jullie! In samenwerking met www.hoesjesfreak.nl . Ik ga 3 stofdustcaps weggeven! 2 laat ik jullie hieronder zien 1 is een verassing, maar het zijn allemaal stofdustcaps! Je kunt meedoen t/m 4 januari en 5 januari is de uitslag!

Wat moet je doen om kans te maken?
- @Hoesjesfreak op twitter volgen!
- Hieronder een leuke en originele reactie achterlaten!
- En je moet even op nummer 8 stemmen via deze link! http://home.kpn.nl/captainenathos/foto/fotowedstrijd.html 

Je kunt winnen:
*een groen diamantje stofdustcap
*een poppetje wat je hierboven ziet met een schermdoekje eraan
*een verassings stofdustcap

Veel succes allemaal
Xx Lieke

11 opmerkingen:

  1. Hoi Lieke!

    Superleuk dat je een winactie doet ;) Ik doe mee! Ik heb alles gedaan en ga je zo natuurlijk nog even volgen op twitter <3

    Ik zou het heel graag willen winnen omdat ik een dust had, maar die is kapot gegaan. Een nieuwe zou ik superleuk vinden, vooral degene die jij verloot. Ik hoop dat ik win ! :D

    Liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee, ik volg beide van jullie op twitter, dit is mijn reactie en de link voor het stemmen doet het niet bij mij...
    ik ben heel benieuwd wie er wint want ik heb nog nooit iets gewonnen. ik zou het kei leuk vinden om te winnen, en al helemaal met zo'n gave prijs.
    je hebt echt een leuke blog, iedere keer als ik iets lees denk ik: aarg, ik moet het echt een keer bijhouden in plaats van alles in een keer!' haha

    Xxx Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leeuuk! Ik doe heel erg graag mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik volg jullie allebei op twitter (mijn twitternaam is @nailart_freak). Ik heb ook op nummer 8 gestemnd! Ik wil graag meedoen omdat ik mijn mobiel nu echt super saai vind! Waarschijnlijk word hij met deze dingen een stuk mooier!

    Xxx Lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeei <3
    Ik doe graag mee met je winactie ! ik zal zodirect op nummer 8 stemmen en ik volg je al op twitter en ik ga meteen @hoesjesfreak volgen !

    Ik zou graag een dust willen winnen, omdat ik graag een leuke versiering bij mn telefoon wil en ik geen leuke hoesjes kan vinden om mn telefoon er leuker uit te laten zien. Ook wil ik dit graag winnen, omdat er veel stof in mn telefoon komt en dat kan die dust natuurlijk voorkomen, maar dan kan ik soms geen muziek luisteren en dat wil ik graag voorkomen.

    xx Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. p.s. ik heb gestemd op nummer 8
    ! je staat 2e ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeei <3
    Ik doe graag mee met je winactie ! ik heb al op nummer 8 gestemd en ik volg je al op twitter en ik ga meteen @hoesjesfreak volgen !

    Ik zou graag een dust willen winnen, omdat ik graag een leuke versiering bij mn telefoon wil en ik geen leuke hoesjes kan vinden om mn telefoon er leuker uit te laten zien. Ook wil ik dit graag winnen, omdat er veel stof in mn telefoon komt en dat kan die dust natuurlijk voorkomen, maar dan kan ik soms geen muziek luisteren en dat wil ik graag voorkomen.

    xx Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Lieke,

    Wat een leuk en originele winactie! Het lijkt me super leuk om die te hebben. Het is echt een hele leuke winactie want hij past bijna in elk mobiel! Super leuk als je geen hoesje hebt. Echt een leuk idee.

    Liefs @nailsbyfml

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke winactie, Lieke! Laat ik ook maar meedoen, aangezien ik maar 0 stofkapjes heb! Ik denk dat daar wel eens aan toe ben, haha! ik heb al gestemd etc en ga zometeen dat twitacc. volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee superleuk ik wil nog steeds een stofkapje voor mijn telefoon en deze winactie is daar dus 100%. Geschikt voor gelukkig kan ik nognet meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heey,
    Super leuke winactie en natuurlijk heb ik alles gedaan!
    Ik krijg binnenkort een nieuwe telefoon dus dan kan een stofkapje wel gebruiken!
    Je staat 2de met die foto dingen succes!
    Het lijkt me heel leuk te winnen

    Xx @beautyyandnails

    BeantwoordenVerwijderen