maandag 20 januari 2014

Swatch p2 lakken

Vandaag 3 swatches van 3 p2 lakken die ik in Aken heb gekocht! Ik kocht 1 volume gloss lak en 2 color victim lakken.
Laten we beginnen met de Volume Gloss lak genaamd 150 Cute Girl. Het is een mooie nude kleurige lak waar ik erg benieuwd naar ben!
Hij dekt in 2 lagen wat voor een licht kleurige lak echt heel erg goed is! Hij glimt lekker goed en vandaar dat het ook een gel-look polish is! Het jammere is dat hij niet zolang blijft zitten als een gellak na 3 dagen begon het te chippen.
Dan de zalmroze kleur genaamd 960 Dress+Go een echte meiden naam! Ik vind hem er erg mooi uitzien maar dekt hij wel goed?
Mwaaahhh hij dekt in 3 laagjes nog niet echt fantastisch zoals je ziet. Erg jammer want de kleur ziet er zo mooi uit!
En de blauwe heet 920 Up in the Air. De naam past perfect bij de felle blauwe kleur!
Oehh wat een aparte kleur blauw! Lekker fel en dekkend in 2 lagen!


Wat vind jij van de p2 lakken?

X Lieke

3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Argghhh alweer weggevallen! Sorry ik heb veel problemen met Blogger de laatste tijd. De swatch van het koraal lakje ia dus weggevallen maar hij dekt redelijk in 3 laagjes. Bedankt voor je opletendheid!

      Verwijderen