zondag 19 januari 2014

Essence LE Superheroes swatches

Ondanks dat heel blogland deze lakjes al heeft geswatsht wilden jullie ook graag mijn swatches en mening van deze lakjes zie . Bij deze dus:-))
Ik heb 3 lakjes uitgekozen van de 6 die in de LE zaten. Deze lakjes en kleuren spraken mij op het eerste gezicht het meeste aan.
Als eerst de paarse Galaxy Flakes genaamd 06 The Awesome. 
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat dit lakje dekt maar dit is in ieder geval de eerste laag!
En laag 2 nee het is duidelijk de bedoeling dat je deze als topcoat gebruikt met lekker een paars kleurtje eronder en gaan met die banaan! De lak heeft een gelly substantie en smeert fijn uit.
Dan de gouden lak van het stel genaamd 05 Wonder Wow! Man! Hele aparte naam voor een in het potje veel belovende lak.
Wat me erg opvalt aan deze lak is dat hij net als de LE Metal Glam erg streept. Sonde van de prachtige gouden kleur! Dit is laagje 1. 
En laagje 2. Aahhrrggg deze lak dekt heel slecht en streept enorm! Dikke NEE Essence!
En lakje 3 met het warm koud effect: 01 Fantastic Girl.
Hier zie je de dekking van de lak in 1 laag het effect laat ik even op mijn nagels zien!
Het effect doet het! Op de warme stukken kleurt hij roze op de koude stukken paars. Het geeft een hele gave kleurenverloop!

Ik ben erg tevreden over de 2 paarse lakken maar de gouden streept echt heel erg, dat is wel jammer.

Welke lakken van deze LE heb je gescoord? Deze LE is nog verkijgbaar tot februari 2014 daarna zal Love Letters in de schappen verschijnen.

X Lieke

2 opmerkingen: