zaterdag 4 januari 2014

Shoplog stad en Aken

Hey allemaal,
Donderdag 02-01 ben ik naar Aken geweest en de dag daarna nog even naar de stad. Ik heel wat leuke spulletjes in de opruiming gekocht en die laat ik graag aan jullie zien! Ik weet niet van de alles de originele prijs meer want ik heb de bonnetjes al weggegooid!
Aken:
In Aken ben ik even bij Mango geweest hier was alles 50% korting ik kocht daar:
Deze grijze sweater of pullover met zwarte stippeltjes. Hij kostte eerst €19,99 en nu €9,99.
Dan kocht ik deze blousse. Je kunt het niet heel goed zien maar het bloesje is geruit en zwart met grijs. Ik twijfelde heel erg of deze leuk is maar dat is weer eens wat anders in mijn kledingkast! Deze blousse kostte eerst €29,99 en nu €14,99.
Toen mijn moeder met dit bloesje aangelopen kwam vond ik het maar niks maar toen ik hem aanhad vond ik hem toch wel heel erg leuk! Het is een donkerblauw bloesje met doodskopjes erop. Hij kostte eerst €25,99 en nu €12,99. 
Ook ben ik bij H&M geweest hier kocht ik 2 dingetjes! 
Deze rode trui is vrij dun maar dan vind ik niet erg. Lekker luchtig! Deze trui is boreaux rood en heeft op de borst een zakje zitten. De trui was afgeprijsd van €9,95 naar €5.
Ik had 2 t-shirts aan, deze en een met een buldog en oranje details. En ook al houd ik niet van katten vond ik deze toch heel leuk! Dit t-shirt is oversized en heeft een dikke ronde hals waar ik nog een beetje aan moet wennen. Ook deze was afgeprijsd van €9,95 naar €5. Dan ben ik hoe kan het ook anders als je in Duitsland bent bij Müller en DM geweest deze 2 doe ik even samen omdat het beide grote drogisten zijn!
Als eerste kocht ik deze stippling brush bij de DM hij is van het merk Ebelin. Ik zocht al lang naar een goedkope stippling brush deze was €3,95 dus hij voldeed aan de eis!
Bij de DM kocht ik deze handcreme van p2. Hij ruikt heerlijk fruitig precies waar ik van houd! Deze was €2,95.
Ook kocht ik bij DM deze mooie peach kleurig blush! Deze was rond de €3.
Ik kocht ook deze makeup base bij de DM. Deze koste €2,95.
Deze mascara van p2 deze kocht ik bij DM voor €2,95.
Deze 3 lakjes van p2 kocht ik bij DM. 2 color victim lakjes die waren €1,55 per stuk. En een volume gloss gel look lak deze was €1,95.
Bij DM kocht ik van de LE ice baby een lip balm in de kleur 01 backflip voor €1,25. En bij Müller kocht ik Babylips cherry me voor €2,55.
En bij Müller heb ik een Essence pure skin toner gekocht voor ongeveer €3.

Stad:
Bij Esprit kocht ik dit bordeaux rode hemdje voor €7,95.
Bij Vero Moda kocht ik dit wijde blauwe vest dat eerst €29,95 maar nu met 50% kostte hij €14,99.
Bij Big Bazar kocht ik deze gelspray van L'oreal Paris voor €3,29.
2 kadobonnen van de Sting voor 2 jarige vriendinnen van €7,50 per stuk.
240 watjes van Kruidvat voor €1,78
En als laatste deze 6 Loreal Paris lakjes. Waarvan de swatches allemaal online staan en morgen komt er nog 1! Voor €1,89 per stuk.

Xx Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten