vrijdag 3 januari 2014

L'oreal Paris Color Riche 210 Shocking Pink

Vandaag weer een lakje voor jullie!
Dit keer de felle roze Shocking Pink van L'oreal Paris. Yeah, in het flesje lijkt deze roze kleur de perfecte felle roze die je het hele jaar door kan dragen! Ik ben benieuwd of deze lak mijn hoge verwachting kan waarmaken!
In het potje ziet deze 210 Shocking Pink er al prachtig uit! Laten we naar de swatch kijken!
Jaaaahhh hij is mooi! Een prachtige felle en diep roze kleur op mijn nagels die in 2 laagjes prima dekt! Wauw dikke prima hoor L'oreal Paris, aan deze lak op mijn nagels kan ik wel wennen! Ik ga iets zeggen wat ik niet snel zeg maar ik ben verliefd op deze lak! Ik kocht deze lak voor €1,89 bij de Big Bazar. Wat vind jij van deze felle roze kleur? Kun je er net als mij verliefd op worden?

xx Lieke

2 opmerkingen: