vrijdag 17 januari 2014

Oude LE Essence Metal Glam

Omdat jullie ook hier enthousiast over waren ook hier swatches van!
Als eerste de topcoat (01 Steel-ing the scene) van dit gezelschap. De gold topper, het moet een beetje de goedkope versie van de O.P.I topcoat met volgens mij echt zilver als ik me biet vergis maar het kan ook goud zijn geweest. In ieder geval heeft Essence dat hiermee een beetje nagemaakt! Natuurlijk zonder echt goud want €1,89 voor een topcoat met echt goud zou wel ontzettend goedkoop zijn! 
Dit is 1 laagje van de topcoat al heel erg mooi glitterig! Ik voel de Geer&Goor stemming al opkomen maar hij is er nog niet helemaal! Misschien maakt een 2de laagje hem compleet!?
Ja daar is de Geer&Goor stijl helemaal vol glitter en glamour! Om te gieren zo mooi! Nou Essence jullie maken me benieuwd naar de gewone lakken! Here we go:
Dan nu de bronzige kleur (die hoe origineel ook 01 Steel-ing the scene heet!).
Wauw hij dekt met 1 laag maar hij streept wel! Laten we proberen of we dit met een tweede laag wegkrijgen gewerkt?!
Helaas veranderd er qua strepen niet veel aan deze lak! Maar de dekking is in ieder geval wel heel eeg goed!
Dan deze groensige genaamd 03 Glamour Girls. Ik ben benieuwd of deze ook zo erg streept!
Helaas! Ook deze kleur streept behoorlijk!
Last maar hopelijk not least deze paarse 02 Petal to the Metal. Ik vrees dat deze ook erg gaat strepen maar we zullen zien!
Ik moet bekennen dat ik deze kleur wel echt de mooiste en het meest apart vins van het stel maar laten we niet vergeten dat ook deze erg streept!

Wat ik erg jammer vind is dat de lakjes zo strepen want de kleuren en het idee erachter is gewoon geniaal!

Heb jij ook iets uit deze LE of heb je hem aan je voorbij laten gaan?
Let op deze lakjes zijn niet meer te koop!

X Lieke


1 opmerking:

  1. Leuke review die laatste kleur vind ik ook het mooiste!
    Even kleine tip ik zag een paar tik/typ foutjes zoals biet, vins maar gebeurd mij ook vaak, dacht zeg het even dan kan je het eventueel aanpassen :-) x

    BeantwoordenVerwijderen