donderdag 16 januari 2014

Oude Essence LE Beauty Beats

Een paar artikelen terug vroeg ik aan jullie jullie mening over het feit dat ik een paar oude LE's wilden swatchen, buitenlandse producten en vaak geswatchte producten. Jullie waren erg enthousiast over het feit dat ik dit wilde doen, dus vandaag begin ik met Beauty beats. Beauty Beats is een LE die Essence in samenwerking met Justin Bieber heeft uitgebracht. Ik heb 3 spulletjes uit deze collectie: een shimmer powder, blush en een
Ik begin met dit lakje genaamd: 02 I'm backstage, een mooi mintgroen lakje waarnaar ik erg benieuwd ben!
Dit is laagje 1 hij dekt nog niet wat je overigens ook niet mag verwachten in 1 laagje.
En laagje 2, nu dekt hij wel! Je ziet de rand nog wel een beetje maar dit komt omdat het een nepnagel is! Dan de blush:
Ik heb de producten al een tijdje vandaar dat het product niet meer mooi egaal is

Genaamd 01 Groupie at Heart. Hij is lekker fel roze! Ik houd er wel van! Wel denk ik dat je voorzichtig moet doen met deze blush wil je geen clown worden!
Er staat heel mooi Boyfriend ingedrukt, de titel van misschien wel een van de bekendste liedjes van Justin Bieber!
Ja! Hij is lekker fel roze. Toch heb ik het idee dat hij minder fel is dan in de verpakking!
Mijn gezicht zonder blush.
Hij is echt heel fel dus je moet hem heel lichtjes en subtiel opbrengen! Maar als je dat doet is hij heel mooi!!
En de shimmer powder genaamd 01 Swaaaag! Die ik gebruik als highlighter!
In de powder staat Swag gedrukt zoals de naam al doet vermoeden! 
Wauw ik vind hem echt zoo mooi! Cappeau Essence!
Zonder highlighter.
Met de shimmer powder! Ik vind het resultaat echt heel mooi!

Deze producten zijn niet meer verkrijgbaar! 
Heb jij iets van deze LE kunnen bemachtigen of heb je hem aan je voorbij laten gaan?

X Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten