zaterdag 25 januari 2014

Max Blushes


Ik denk dat veel mensen de make-up van de Action wel kennen. Max make-up. Het vooroordeel dat vaak meteen al gegeven word als je het woord Max zegt is dat het goedkope troep is. Maar waarom is budget meteen slecht? Okee dat een Mac waarschijnlijk beter is is te begrijpen maar je betaald er wel €25 meer voor. En waarom zoveel geld uitgeven als het ook lekker budget kan met een goede kwaliteit! Vandaag laat ik jullie 4 blushes van de Action zien die ik met veel liefde gebruik en graag met jullie deel!
Ik begin met de 2 ronde kleuren. Meteen ook de 2 lichtste van het stel.
032 Rosewood(lijkt volgens vele heel erg op 50 sweetheart van Essence gaan we hieronder testen!) en 034 Rose die ze ook wel peach ofzo hadden kunnen noemen maar vooruit! De blushes worden NIET op dieren getest ennnnn nog iets leuks:
Naast de prachtige kleur blush die je ontvangt voor €1 krijg je ook nog een spiegel en een mini puff. Niet dat ik deze gebruik, ik ga liever voor kwasten, maar wat een ontzetten leuk detail! Op naar de swatches!
Links zie je Rosewood en rechts Rose. Een prachtige pigmentatie, wauw Max I'm impressed! Zou Rosewood ook op Sweetheart lijken? Let see!
Rechts zie je Essence Sweatheart en links Rosewood. Nou nee ze lijken niet op elkaar. Rosewood neigt meer naar roze terwijl Sweetheart naar oranje neigt. Bovendien is Sweatheart veel glimmender terwijl Rosewood matt is!
Mijn gezicht met Rosewood.
Mijn gezicht met Rose. 
Dan verder met de 2 vierkante blushes!
Links zie je 860 Brown en link zie je 862 Rose(origineel he 2x dezelfde naam voor totaal verschillende blushes.)
De blushes van dichtbij. En ook hier weer:
Een spiegeltje EN een kwastje! Okee de kwaliteit van de kwastjes is niet fantastisch maar hey voor €1 een leuk detail en handig voor op reis!! Dan de swatches:
Links Brown en rechts Rose. Pigmentatie is wederom erg goed! En dan hoe ze eruit zien op mijn wang:
Dit is Brown op mijn gezicht.
En Rose op mijn wang.


Conclusie: de pigmentatie is erg goed(vooral bij de 2 laatste kleuren moet je oppassen dat je geen clowntje word!) ook zitten er leuke extraatjes bij!

Deze blush is voor €1 te koop bij de Action.
Wat vind jij van de Action make-up en wat heb je er al allemaal van?

Ik hoop dat ik jullie mening over Max makeup nu positief of nog positiever heb kunnen maken!

X Lieke

2 opmerkingen:

  1. Wauw, ziet er mooi uit! Toevallig heb ik vandaag de blush in 'peach' gekocht bij Action.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Hopelijk heb je er veel plezier van! Volg je mijn nieuwe blog xlifebylieke.wordpress.com ook al? Deze gaat binnenkort weg!

      Verwijderen