zondag 26 januari 2014

Alfabeth tag

Abc... Nee ik ga hier niet het alfabet aan jullie leren. Ik zet alle letters onder elkaar en zeg er een woord bij dat bij mij of mijn blog past met eventuele uitleg! Zo leren julie mij beter kennen:-))
A- Allegrootste droom, mijn blog nog meer uitbreiden en na mijn opleiding een goede baan vinden.
B- Bloggen, is mijn grote hobby en ik zou niet weten wat ik zonder mijn blog zou moeten!
C- Cocker, we hebben thuis een Engelse Cockers Spaniël, genaamd Teuntje een hele lieve hond helaas wel blind maar dat maakt haar niet minder lief hoor!
D- Diabetes, ik heb vanaf mijn 4de Diabetes. Ook wel suikerziekte(van deze naam houd ik niet zo mensen denken dan meteen dat je geen suiker mag terwijl dat helemaal niet zo is!) genoemd. Een chronische ziekte wat alles niet altijd even gemakkelijk maakt, maar het ik heb het nu eenmaal en ik maak er het beste van op de hoop dat ik oud kan worden zonder compicaties!
E- Eventjes dit, oke ik wist hier niks ander maar eventjes dit: ik hoop dat jullie het leuk vinden!
F- Facility Managment, deze opleiding w ik gaan doen al ik de Havo heb afgerond!
G- Geschiedenis, ook al sta ik er niet heel goed voor ik ben wel enorm geïnteresseerd in geschiedenis en dan vooral in WO2.
H- Havo-3, de klas waar ik nu in zit.
I- iPhone, sinds ik mijn iPhone heb ben ik eraan verslaaft!
J- Je verkijkt je erop, dat bloggen best veel tijd kost. Mensen denken ah makkie een artikeltje maar weetje ik typte 55min aan dit artikel!
K- Kort, ik heb een korte coupe. Iets dat niet veel meiden zullen doen maar ik heb het al een lange tijd. Ik vind het leuk en stoer en het staat me veel beter dan lang haar. Hoe vaak ik de vraag wel niet krijg waarom? Waarom? Omdat ik het leuk vind!
L- Limburg, ik ben geboren en getogen in Limburg! En ook de helft van mijn familie woont in Limburg(van mijn vader). Mijn moeder komt uit Brabant en daar wonen mijn opa en oma en andere familieleden ook nog steeds.
M- Make-up, hier heb ik een lichtelijke grote verslaving aan 1 grote la is het resultaat van de verslaving.
N- Nagellak, ook dit is een grote hobby van me, zonder voel ik me naakt!
O- Oh my god, een zinnetje dat ik gewoon te vaak gebruik!
P- Prestatie, ook al heb ik nog niet super veel met mijn blog bereikt, alles is een hoogtepunt en ik steek er enorm veel van op.
Q- okee voor deze weet ik niks. Sorry de enige!
R- Respect, ik vind het zo belangrijk en kan het niet vaak genoeg zeggen. Heb respect voor elkaar iedereen is anders en heeft een ander verleden, hou daar rekening mee!
S- Streetdance, ik doe op dit moment aan Streetdance wat ik echt superleuk vind!
T- Technasium, op onze school kun je vanaf de 2de klas kiezen voor cultuur en Technasium ik heb voor Technasium gekozen. Voor meer info moet je maar eens Googlen.
U- Ups and downs, ik ben echt niet altijd happy maar probeer elke dag minimaal 30min vrolijk te zijn mijn goede voornemen, tot nu toe lukt het!
V- Vissen, vanaf jongs af aan heb ik al vissen de langste die het vol hielden zijn 5 jaar geworden en afgelopen jaar overleden.
W- Wordfeud, een leuk spelletje afgeleid van scrabble waaraan ik verslaafd ben!
X- Xylofoon, op school moeten we dit altijd spelen en al zeg ik het zelf het gaat me best goed af zonder muzikale achtergrond(wel muzikale familie:-)).
Y- You never walk alone, ik ben zo dankbaar voor al mijn vriendinnen die mij keer op keer weer steunen en helpen!
Z- Zelfvertrouwen, dankzij het bloggen heb ik heel veel zelfvertrouwen gekregen waar ik echt heel blij mee ben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten