zaterdag 11 januari 2014

Hoe berg je makeup op?

Hoi allemaal!
Het is vraag die ik als beautyblogger vaak gesteld krijg: Hoe berg je je make-up op? En ik moet eerlijk zeggen ook ik ben nog steeds opzoek naar een goede manier! Want je wilt graag alles overzichtelijk maar ook bij elkaar en het moet praktisch zijn want ook als je haast hebt wil je je op kunnen maken. Ik heb 3 diverse manieren gezocht en heb deze een week voor jullie getest! 

De eerste methode is 3 schoenen dozen in een la en daar dan je makeup in opbergen per categorie:
Zoals je ziet heb ik de categorien
-Ogen: mascara, oogpotlood, eyeliner, pallets, mono's, eyeschadow base, wenkbrauwpotlood.
-Gezicht: foundaition, BB cream, powder, higlighter, bronzer, blush, concealer, makeup base.
-Lippen: lippenbalm, lipsmacker, lipstick, lipcream, lipbutter, lipgloss.
Ik vind deze manier handig en onhandig. Wat handig is is dat je je makeup in 1 la overzichtelijk hebt het nadeel is dat als je bijv een specifieke mascara zoekt je de hele doos misschien overhoop moet halen.

De tweede methode is alles in kleine bakjes LET OP! Dit is alleen geschikt voor mensen met een kleine make'up stash. En aangezien ik die niet heb heb ik het een vriendin laten testen!
Wat zij heeft gedaan is alles gewoon in 2 bakjes maar je kunt het natuurlijk ook gewoon per categorie een bakje.
Deze methode is handig alles zit makkelijk en overzichtelijk bij elkaar en aangezien je toch geen hele grote stash hebt kun je alles goed vinden.

Methode nummer 3 is alles in 1 grote bak en een every day bakje:
Deze methode is heel onhandig. Je bent verplicht de spullen te pakken die in het every day bakje staan want in de grote bak vind je niks. Dat is echt jammer!

Ik hoop dat jullie iets aan dit artikel gehad hebben! Hoe berg jij je makeup op? Stuur een foto naar @MAiiniiAcJe_x op Twitter en wie weet kom jij in een artikel terecht.

X Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten