woensdag 8 januari 2014

E.L.F bestelling

Hey allemaal! Een tijdje geleden bestelde ik wat spulletjes bij E.L.F en op oudjaardag kwam het binnen. Vandaag laat ik het aan jullie zien! 
Ik bestelde een gezichtkwast, wenkbrouwkwastje en een brede oogschaduwkwast. Deze waren €1 per stuk.
Mijn Essence wenkbrauwgel was op dus bestelde ik er een bij E.L.F! Voor maar €1.
Dit oogschaduwpallet in de kleur Luxe voor €1.
Dan stelde ik zelf een oogschaduwpallet samen voor €5.
Ook mijn concealer was op dus kocht ik deze voor €1.
Ik kocht deze pressed powder voor €1.
En deze higlight stick in de kleur spotlight voor €1.
Heb jij al eens bij E.L.F besteld?

Xx Lieke

4 opmerkingen:

  1. Leuke aankoopjes! Ik vind de make-up van ELF heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik zat altijd voor het beeldscherm te smelten en nu eindelijk besteld! Alleen vind ik de verzendkosten zoduur...

      Verwijderen
  2. Leuke spullen heb je besteld! Vind allebei de palettes er heel mooi uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het zijn echt prachtige pallettes met mooie warme kleuren! Ik hou ervan!

      Verwijderen