zondag 8 december 2013

Review Hema Pure Shine Lipstick 15

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Hema Pure Lipstick in kleur 15. Ik sta altij bij de Hema voor het rek te kijken naar hun mooie lipsticks, en ik dacht nu bij mezelf ik neem er gewoon een mee! Ik koos voor kleur 15 omdat hij een mooie zachtroze/oranje kleur heeft met kleine gouden shimmers erin! 
De huls ziet er simpel en basic uit , voor het uiterlijk zou ik hem niet kopen maar het gaat natuurlijk omde inhoud!
En dan draai je de lipstick eruit! Aahhh ik blijf de kleur zooooo mooi vinden. Het is echt een pareltje!
Dit is de swatch. Zoals je ziet is het niet een lipstick die nu meteen van je lippen af straalt maar dat hoeft van mij ook niet, een mooie basic nude kleur vind ik genoeg, en de shimmers maken het voor mij toch wel wat kerstachtigs hebben!
En dan op mijn lippen, zoals ik al zei springt hij echt niet van mijn lippen af, maar het is ook weer niet zo dat je niet ziet dat ik iets oo heb! Je ziet duidelijk een warme oranje gloed ervanaf komen en de gouden shimmers zijn ook duidelijk aanwezig!
Hier zie je de kleur wat beter, mooi oranje met een warme gloed! Waaahhh ik ben zo blij met de lipstick hij is echt prachtig! Conclusie: voor de huls hoef je de lipstick echt niet te kopen! Maar de inhoud is zo mooi, een warme nude lipstick die goed gepigmenteerd is en voor een spot prijsje te koop!Deze lipstick is bij de Hema te koop voor €2,50.
Wat vind jij van de Hema make-up en koop je er geregeld iets?

Xx Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten