zondag 8 december 2013

Hema eyeliner 22


Hoi allemaal!
Ik wist wel dat de Hema eye liners had maar ik heb er eigenlijk nooit naar gekeken. Tot een aantal weken geleden toen zag ik de mooie verschillende kleuren in het schap liggen! Ik besloot de bruine kleur 22 mee te nemen en voor jullie te reviewen.
Dit is hem hij ziet er lekker basic uit en de kleur komt zo mooi tot zijn recht, omdat je meteen kunt zien welke kleur je vast hebt!
Dit is het kwastje, veel meiden willen een niet al te dikke lijn op hun ogen en daarvoor is een dus kwastje nodig die deze eye-liner zeker heeft! Als je begint met eye-liner wil het zeker niet meteen goed lukken, maar oefening baart kunst en na een paar weken ben jij meester(es) in eyelinerstrepen zetten, en ook nog binnen een paar seconden!
En een swatch! Als ik eerlijk ben zie je niet meteen dat de kleur bruin is, en als je het niet zou weten zou je ook denken dat hij zwart is. Het is echt heel donker bruin, ik hou persoonlijk ook meer van een basic zwarte eyeliner, maar bij een nude look vind ik bruin wel echt heel fijn staan!
Begin je met eyeliner, dan is deze eyeliner zeker voor jou geschikt, hij is te koop in mooie verschillende kleuren en heeft een fijn dun kwastje waarmee je de mooiste lijntjes zet. En ook fijn is dat hij helemaal niet zo duur is! Je koopt deze eyeliner voor €2,50 bij de Hema.
Gebruik jij vaak eyeliner?

Xx Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten