zaterdag 17 augustus 2013

Zomervakantie voorbij:-(

Hey allemaal, voor mij is de zomervakantie nu echt voorbij:-( Balennn! Maar wel reden voor (vind ik) een leuk artikel! Namelijk wat heb ik allemaal in de zomervakantie gedaan het was even hersens kraken en terug denken maar ik heb het meeste denk ik wel! P.s de foto's staan allemaal onderaan doordat ik ze er niet tussen kan zetten met de app!? Maar goed in week 1: Ben ik op dinsdag met Britt gaan zwemmen, yay het was zo leuk! Toen hebben we afgesproken om donderdag naar de Action te gaan om schoolspullen te halen! Dat was dus echt nay! Iets wat niet aan Britt of de Action lag maar de Action ligt bij ons best wel een stukje vandaan, en om met 33graden en zon een heel stuk te gaan fietsen is dus niet zo goed plan, maargoed we hebben onze schoolspullen en hebben het leuk gehad! In deze week heb ik nog mijn boeken terug gebracht  €1,- boete, en heb ik proefwerkinzage gehad en rapport opgehaald. De week erna ben ik samen met mijn ouders en hondje op vakantie geweest! De reis ging naar Zeeland, Cadzand-Bad. Dit was de eerste "officiële" week van de vakantie van Zuid Nederland. Dus was het lekker goedkoop en rustig! Lekker aan het strand, elke dag shoppen en 's avonds een lange strandwandeling, in 1 woord heerlijk! De week daarna ben ik weer met Britt naar de Action geweest dit keer voor beautyspulletjes en daarover hebben we ook een shoplog gemaakt! Verder niet echt iets bijzonders net als week 3. In week 4 ben ik met Yente naar de Efteling geweest en met mn moeder naar de Primark geweest allebei keileuk! Een shoplog staat online! De week erna een week kindervakantiewerk. Heel vermoeiend maar super leuk! De week daarna naar Maastricht met mijn vader geweest ook daarover een shoplog! En nog met Yente terrasje gehad! En de laatste weken niet veel bijzonders meer! Hoe was/is jullie vakantie? Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten