dinsdag 13 augustus 2013

Nieuwe H&M (herfst) collectie

Hoi allemaal vandaag een kleine greep uit de nieuwe H&M collectie. Ik heb het idee dat dit al de nieuwe herfst collectie is.
Ik heb van mijn favoriete artikelen een screenshot gemaakt, alle producten staan tevens al in de webshop en zijn dus al te bestellen, ik weet niet of ze ook al ergens in de winkel liggen bij ons in ieder geval niet! Als eerste dit topje, de foto is van de creme kleurige er is ook een zwarte die bij mij persoonlijk beter in de smaak valt. Het truitje is iets wijder en van een licht doorschijnende stof gemaakt, op de schouder is de top afgewerkt met studs en spiegelpailletten. Dit topje kost €14,95.
Als tweede een fijngebreide, oversized trui. Hij is fijngebreid en dus niet al te dik maar goed geschikt voor de warmere winterdagen en/of herfst of lente. Hij is te krijgen is zwart,creme, creme/wijnrood gestreept, creme/zwart gestreept en grijs/creme/roze gestreept. Ik vind de zwarte en de creme/wijnrood gestreepte het leukst! Deze trui kost €14,95.
Een sweater van joggingstof met kant bij de hals. Klinkt best apart maar ziet er fantastisch uit! Het lijkt me echt heel erg fijn zitten door de joggingstof waarvan de trui is gemaakt en het kant maakt het naast elkkerzittend ook nog een fashionable. Deze trui is verkrijgbaar in grijs en creme en kost €19,95.
Een oversized top kent iedereen wel maar deze is extra leuk omdat Mickey Mousse erop staat! H&M heeft wel vaker van deze leuke figuurtjes erop staan en ik vind het ontzettend leuk. Ondanks de zwart en wit tinten die erg overheersen maken de rode tongetjes en de leuke hoofdjes dit shirt ook wel weer heel erg vrolijk! Dit Mickey Mousse shirt is alleen te krijgen in het wit maar wil je er een met een leuke vintage print dan is deze in het blauw ook te krijgen! Het shirt kost €14,95.
Mee dat ik dit schrijf(ja ik ben weer vooruit aan het schrijven) krijg ik bovenin mijn iPad een bericht van NOS dat prins Friso is overleden, ik wens zijn familie ontzettend veel sterkte met dit grote verlies.
Toen ik het bericht las stond mijn hart even stil van schrik maar hij klopt weer! Dus ga ik weer verder. Deze leuke sweater is te krijgen in de kleuren zwart/wit, wit, zwart en grijs en aan de zijkant staan NYC(New York City). Wauw ik vind deze sweater echt leuk en ga zeker een keer bij de H&M naar binnen om hem te passen! Hij kost €9,95 wat ik echt niet duur vind voor een sweater als deze!
Yeah de H&M heeft short tops! En ook nog wel met een leuke print! Namelijk dezelfde als mijn Primark Pyjama! Het is jammer dat ik deze niet aankan maar €7,95 vind ik een leuk prijsje voor deze leuke top! De top is verkrijgbaar in Wit en Zwart!
Dan deze leuke rode gebreide sweater! Er staat een grote K op en is net als de meeste artikelen een beetje oversized wat bij de Street Style look hoort! De sweater is ook in zwart en creme te krijgen alleen krijg je dan een ander patroon. Voor deze rode trui betaal je €19,95.
2x een Boyfriend jeans! En allebei kosten ze €39,95 wat ik best wel prijzig vind voor de H&M maar vooruit kijk hoe leuk deze broeken zijn! Ik ben helemaal in de Boyfriend Style ik heb er al een broek van en een paar truitjes, eigenlijk is de oversized style en de Boyfriend hetzelfde allebei alles lekker groot en wijd maar het pas wel daarop is het gemaakt!
Weeeheee ik ben in love met dit T-shirt! Er staat heel groot New York op en in de o zit het yingyang teken verwerkt! Het is een leuk shirt met zwart/wit en geel en kost €9,95..... Oke het is duidelijk dit shirt moet ik hebben!
Dan een kanten top. Ik heb de laatste tijd iets met kant alles waar kant in zit is bij mij leuk! Zo ook dit hemdje met daarop de tekst Bring Me The Night. Leuk! Er is ook nog 1 andere variant. Dit is een kanten top met daarin een tribal print verwerkt! Deze is verkrijgbaar in de kleuren zwart en wit!
Zo dit waren mijn favorieten uit de nieuwe H&M collectie! Vonden jullie het leuk? Moet ik dit vaker doen? Wat is jullie favoriet?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten