vrijdag 24 januari 2014

Miss Sporty Ohh! Blushed again... 10

Laatst was mijn p2 blush kapotgevallen.(door mijn onhandige vriendin:-)) Geen probleem maar wel erg jammer. Ik miste de kleur echt en ging op zoek naar een nieuwe koraal kleurige blush. Mijn zoektocht eindigde bij de Miss Sporty Ohh! Blushed again... 2 tones blush in de kleur 10 Russian Doll. Ik swatchte hem in de winkel en was meteen verkocht. Een hele natuurlijke lichte touch op je hand. De moest en zou mee naar huis gaan om  verder te testen!
De blush heeft 2 cirkels. De buitenste cirkel is koraal/zalm kleurig, en de binnenste is een beetje peache/nude achtig. De combinatie is supermooi! 
De pigmentatie is niet heel scherp. Links zie je de buitenste kring, in het middende binnenste en helemaal rechts de combinatie van de 2 die ik persoonlijk het mooiste vind en ook gebruik!
Zonder blush.
Met blush.
De pigmentatie op je wangen valt goed op! Alleen dan het grote nadeel aan deze blush:
Na eenmalig gebruik.

Hij kruimelt echt heel erg. Zo zonde want hij leek zo perfect! 

Mij zoektocht naar de perfecte vervanger gaat nog eventjes door.

Wat vind jij van de Miss Sporty make-up?

Xx Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten