zondag 12 januari 2014

Interview met nailsbyFML

Hey allemaal vandaag heb ik voor jullie een interview met nailsbyFML. Ze heeft een blog genaamd www.nailsbyfml.blogspot.nl . Ben je benieuwd geworden naar het interview lees dan snel verder!

Hallo, kun je jezelf even voorstellen? (Op deze vraag heeft ze geen antwoord gegeven) maar haar Twitter is @nailsbyFML en haar blognaam nailsbyfml.blogspot.

Hoe ben je begonnen met je blog?
Veel mensen hadden een blog en mij leek het wel leuk om foto's te maken en daar iets over te schrijven. Ik ben ook eerst gastblogger geweest, dat vond ik ook super leuk om te doen. Uiteindelijk ben ik begonnen met een blog wat ik super leuk vind!

Wat zijn dingen die je graag doet naast met je nagels bezig zijn?
Met vriendinnen afspreken, shoppen & sporten.

Wat zijn je goede voornemens voor dit jaar? 
Beter me best doen op school, veel eerder beginnen met leren! Ik leer altijd op het laatst.. En mijn blog verder uitbreiden.

Hoeveel lakjes heb je op dit moment? En hoe bewaar je ze?
Ik heb 104 lakjes, ik heb een grote bak in een vorm van een hartje en een kastje. Daar bewaar ik ze in. Ik heb dat kastje bij de Action gekocht. Het is super handig. Je kan hem aan je muur ophangen!

Wat is je favoriete budgetmerk?
Mijn favoriete budget merk is Essence. Essence heeft super leuke nagellakken en make-up. Ook heben ze super leuke Limited Editions. Ik koop ook veel dingen die in de kortingsbakken liggen!

Wat is je favoriete high end merk?
Catrice, catrice heeft echt hele mooie nagellak. Ik vind de lakjes best duur, ik heb daarom ook niet super veel lakjes van Catrice. Balen!

Bedankt voor dit interview!
Jij bedankt voor dit leuke interview! Ik vond het super leuk om te doen x

Kijk dus ook een keer op de blog van nailsbyfml! Wil jij nu ook een keer geinterviewd worden door mij? Reageer dan hieronder met je Twitternaam of je emailadres en ik neem contact met je op voor een interview! Wil je mij een keer interviewen of een samenwerking? Neem dan contact met me op via @MAiiniiAcJe_x (Twitter) of via lieke.reyners@hotmail.com

Xx Lieke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten