dinsdag 28 januari 2014

Essence Stay lipgloss/lipcream

Ik ben al lange tijd fan van de mooie lipglossjes en lipcreams van Essence. Ik heb er al heel wat versleten en opnieuw gekocht! Vandaag swatch ik er 3 voor jullie!
Van links naar rechts: 12 material girl, 03 candy bar en 01 velvet rose.
01 Velvet Rose. Een mooie nude/ lichtroze kleur. 
Dit is een matte nude roze lipcream
Het is een matte lipcream dus het is handig om voor gebruik een lipscrub te gebruiken want je ziet losse velletjes heel goed! Het is een mooie kleur die goed blijft zitten.
03 Candy Bar een mierzoete koraal roze kleur! Het doet me meteen denken aan het liedje "I take you to the candy shop!"
Dit is de zoete koraal kleur, helaas zonder  snoepsmaakje!
Ik vind de kleur echt heel mooi! Ook dit glossje blijft lekker lang zitten, wel korter dat de lipcream. En ook een voordeel hij plakt niet heel erg!
12 Material Girl. Wat ik trouwens nog niet gezegd had is dat ik de matte zwarte huls ook zo mooi vind!
De kleur is wat donkerder roze wat ik persoonlijke ook wel wat vind hebben!
Deze kleur is zeker niet onnatuurlijk maar valt zeker wel een beetje op!

De lipcream en lipglosjes zijn voor €2 verkrijgbaar bij Trekpleister en Kruidvat LET OP!: deze lipproducten liggen in het tweede schap, niet alle winkels hebben dit tweede schap!

Heb jij ook al een van deze Essence lipproducten??

X Lieke

3 opmerkingen: