maandag 23 december 2013

Kersttag!

Hoi allemaal, morgen is het alweer kerst. Om alvast in de kerststemming te komen doe ik deze kersttag! Hierin beantwoord je allemaal vragen in (zoals de titel al zegt) het kerstthema!

Vraag 1: Welke kleur oogschaduw voor kerst?: Goud of Zilver?
Ligt er aan welke kleur je kleding is! Bij warme en aarde tinten zoals rood en roze maar ook creme en oranje, zou ik gaan voor een gouden kleur oogschaduw! Zo benadruk je de warmte en krijg je geen rare tegenoverstaande verschillen! Bij koele tinten zoals blauw en groen maar ook zwart en wit, zou ik voor een zilvere kleurige oogschaduw! Hierbij benadruk je de koelte wat meer, maar met wat mooie glitters erin wordt het ook weer niet TE koel! Maar voor mijn kerstlook zou ik voor zilver gaan!
Vraag 2: Een neppe of een echte kerstboom?
Voorheen hebben wij altijd een neppe kerstboom gehad, voordeel hiervan vind ik dat hij lekker vol is en een mooie kleur heeft. Maar sinds dit jaar hebben we een echte, voordeel hiervan vind ik dat hij ontzettend lekker ruikt en meestal ook fijn klein is. Dus ik ga voor de echte kerstboom!
Vraag 3: Wat is je favoriete kerstliedje?
Tja ik houd niet zo van die liedjes die al 30 jaar jaar in jaar uit elk uur op de radio komen. Ik ken de tekst dan wel van buiten maar nah ze worden na loop van tijd een beetje saai. Begin december ging ik leuke liedjes zoeken op internet zoeken en toen kwam ik bij "I'ts Christmas Time Again" van de Backstreetboys uit! En na hem een aantal keer geluisterd te hebben moet ik toegeven, ik vind hem echt geweldig. "And when the snow is falling down, down, downtown. You know that Santa's back in town, town, town. THAT'S WHEN IT'S CHRISTMAS TIME AGAIN!" (Yeah! Horen jullie mij dit liedje al zingen? Haha!)
Vraag 4: Zelf koken of uiteten?
Ik zou gaan voor zelf koken! Maar dat is gewoon meer omdat ik het heerlijk vind om in de keuken te staan! Maar als er mensen komen eten doe maar uiteten, lekker makkelijk en veel beter te eten dan mijn poging tot een kerstdiner!

Vraag 5: Favoriete kerstcadeautje om te krijgen!?
Wat lekkers voor op je huid, dus van The Body Shop. Make-up is ook altijd welkom, net zoals nagellak! Of kleren zijn ook altijd leuk! Wel het liefste een cadeaubon, zodat je zelf wat leuks uit kan gaan zoeken. Of zoals ik dit jaar krijg geld! Ik had echt geen idee wat ik moest vragen en make-up en nagellak was me al verboden! Aangezien we nog een keer naar Aken gaan krijg ik daarvoor geld zodat ik daar in de opruiming lekker los kan gaan. En in Duitsland is sowieso al goedkopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten