maandag 12 augustus 2013

Favoriete kledingwinkels en drogisten!

Hey! Ik ben echt een ontzettend grote shopaholic en daarom leek het me wel leuk om jullie te laten zien waar ik graag shop en waarom!

Als eerste mijn fashionwinkel top10:
1. Op nummer 1 staat bij mij toch echt wel de Primark! Ook al ben ik er pas 1x geweest ik heb er wel in 1x €100 uitgegeven! Waarom? Waarom ik Primark op nummer 1 zet? Uhhmm superleuke fashion en dat voor een paar euro! En het grappige is toen ik 2dagen geleden de Vero Moda binnenliep zag ik exact hetzelfde witte blousje, zwarte blousje en T-shirt hangen als ik een paar weken eerder bij de Primark had gekocht alleen dan voor €15,- duurder!
2. Op nummer 2 heb ik de H&M ik kom hier bijna wekelijks en slaag er ook bijna altijd. Waarom? Ook de H&M is een "budget" merk niet zo erg als de Primark maar toch ook wel heel betaalbaar! En het voordeel is voor mij dat ik voor de H&M maar 15minuten hoef te fietsen en voor de Primark 3uur treinen, al gaat daar verandering in komen als de Primark in Eindhoven en de Primark in Heerlen openen. Dit is voor mij beide 30min treinen en 45min met de auto, en in 2014 gaat Primark ook openen in Venlo dat is 15min treinen en 30min rijden! Yay! Maar om terug op H&M te komen is het kort gezegd top fashion, low prices! En dat is voor elke tiener die €50,- in de maand aan kleren en schoenen enzo te besteden heeft toch helemaal fantastish??
3. En op 3 The Sting. Waarom? The Sting heeft zooooonnnn leuke dingen! Alleen het nadeel meestal wel best prijzig voor mijn budget! Maar soms ja soms dan hebben zo ooooo zoooo leuke acties! 50% korting op leuke kledingstukken zijn bij de The Sting niet heel raar:-))

Dat was de fashionwinkel top 3! Dan nu de beautywinkel/drogist top 3:
1.Kruidvat! Wie kent deze winkel niet? Voorheen ging ik altijd naar de Trekpleister maar sinds die weg is ga ik naar de Kruidvat! Waarom? Kruidvat heeft leuke budgetmerken zoals Catrice en Essence die mij persoonlijk erg aanspreken en aangezien ze nergens ander te krijgen zijn haal ik ze hier!
2. De Etos! Net zo'n winkel als de Kruidvat eigenlijk! Waarom? De Etos heeft zoooo'n leuke acties! Vaak 50% korting of 1+1 of 2e halve prijs! Allemaal zoooo leuk! En ze hebben Essie ik heb volgens mij al 1000000x voor het Essie rek gestaan lakjes bekeken en vervolgens niet gekocht.. Ik wil ze zooooo graag.... Waarom ik ze niet koop? Ik vind ze simpelweg te duur €10,- voor 1 potje nagellak dat ik 1x in de 2maanden gebruik(ja ik heb er mega veel!) vind ik duur. Daarom heb ik me net voor genomen terwijl ik dit artikel aan het schrijven ben dat ik hem aan de Kerstman ga vragen! Jaja ik ben slim! Ik vraag altijd veel budgetlakjes waar ik uiteindelijk amper wat mee doen omdat ik er ongeveer 20 in 1x krijg ik bedenk me dus als ik dus eens 1 of 2 Essie of O.P.I lakjes vraag?! Welk merk raden jullie mij aan? O.P.I of Essie?
3. Big Bazar. Ik weet dat jullie denken wat heeft Big Bazar nu in hemelsnaam met beauty te maken?! Waarom? Big Bazar heeft top merken zoals Calvin Klein, Chanel en Rimmel Londen voor €5, €4 en €2 per product. Dat is toch geen geld?? Je bespaart er zo'n €25 mee! Dus dan vind ik het nog wel eens leuk om een duur product te kopen!

Dit was mijn winkel top 3! Wat zijn jullie favoriete winkels?? XxLieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten